.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خوداتکایی کشور در پساتحریم مورد توجه قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری گفت: طرح خوداتکایی در دوران پساتحریم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با اشاره به حساسیت کار معلمان اظهار کرد: معلمان به دلیل اینکه با فکر و اندیشه سر و کار دارند، به عنوان نقش‌آفرینان اصلی اجتماع محسوب می‌شوند و آثار و برکات مناسب تعلیم و تربیت دوباره در جامعه ظهور و بروز می‌کند.

وی با اشاره به تحولات منطقه‌ای و به نتیجه رسیدن مذاکرات، افزود: مسئولان مذاکره‌کننده هسته‌ای کار بسیار سختی در طول مذاکرات داشتند، چرا که در روی میز مذاکرات هسته‌ای شاهد تقابل سیاست حَقه بر سیاست حُقه بودیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمنان اسلام به هیچ وجه حاضر به دیدن موفقیت‌های مردم ایران اسلامی نیستند و به همین دلیل در طول سالیان متمادی طرح تحریم ایران را به بهانه‌های واهی مطرح کردند، تصریح کرد: در طول مدت تحریم کشور با مشکلات بسیار زیادی مواجه بود، ولی صبر و استقامت مردم در برابر ظلم و عداوت دشمنان کارساز شد و ایران اسلامی در مدت تحریم دست نیاز به سوی هیچ کشوری دراز نکرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر مسئولان کشور باید با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به کاهش مشکلات اجتماعی در پساتحریم اقدام کنند، تاکید کرد: دشمن به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، مسئولان باید در دوران پساتحریم نیز به فکر بازسازی و نیز رفع نیازمندی‌های داخلی کشور باشند و معلمان نیز زمینه پرورش دانش‌آموزان را فراهم کنند و بستری ایجاد شود تا دانش‌آموزان خوداتکایی و تکیه به نیرو و توان داخلی را به خوبی فراگیرند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای دست‌یابی به اهداف متعالی که دارد راه بسیار سخت و طولانی را باید طی کند، یادآور شد: دشمن برای جلوگیری از تحرکات انقلاب اسلامی از هر شیوه و روشی استفاده می‌کند تا در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ایران رخنه ایجاد کند.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در کشور افزود: این دو انتخابات بسیار مهم و اثرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به حساسیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان رهبری نقش بسیار اثرگذاری در کشور دارند و تشکیل مجلس خبرگان رهبری از اقدامات بسیار اثرگذاری بود که امام(ره) نسبت به تشکیل این مجلس حساسیت و دقت‌نظر خاصی داشتند.

وی با اعلام اینکه انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران بعد از امام(ره) یکی از اقدامات اثرگذار این مجلس در این مدت بود، یادآور شد: بعد از امام راحل هجمه‌های زیادی به انقلاب اسلامی ایران وارد شد که تدابیر رهبر انقلاب اسلامی موجب خنثی‌سازی تحرکات دشمن شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: به همین دلیل که باید دقت نظر خاصی در انتخاب افراد برای مجلس خبرگان رهبری انجام شود.

 در ادامه حامد دیانی رئیس آموزش و پروش ناحیه یک ساری به اقدامات انجام شده در این ناحیه آموزشی در طول مدت سال تحصیلی اشاره کرد./خبرگزاری فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.